Welcome twently little girl

Selamat ulang tahun kelahiran yang ke 20 Untuk diri sendiri dan juga kembar tarikh lahir iaitu Azahari my ex primary schoolmate dan sekarang dah jadi polimate serta coursemate merangkap senior aku . Berkongsi tarikh lahir tak semestinya perangai sama , aku pandai sikit dari dia dan dia pandai banyak dari aku . Hahahaha . Dulu masa sekolah rendah memasing muka selenge ja , tapi bila dah besar ni makin handsome pulak si Azahari ni , ramai tegur kata dia handsome . Okay kalau kau baca confirm kembang . Haha . Tapi ni real beb . Tak tipu , puji ikhlas . Hee ✌️

Okay meningkatnya umur aku ke 20an maka selamat tinggallah 10an aku mesti rindu angka belasan tahun . Macam tak sangka dah 20 and people will say "eh dah 20 dah boleh kawin ni" heh . Nyampah pulak bila orang cakap macam tu . Well sebenarnya aku berharap aku akan jadi lebih matang dari sebelum ni . Berubah , itu ja yang aku harapkan . Semoga ini menjadi titik permulaan perubahan aku . in sha ALLAH

Aku tak kesah sangat kalau ada yang lupa birthday aku , tapi kalau sahabat aku lupa memang aku gigit lepastu hisap darah korang , sampai hati lupa ey . Hahaha . Cause you all is the one and only that i need to complete my life after my family . Dan aku belajar satu perkara , men and women cant be bestfriend

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com