Melalut apa tah

Thanks Maxis sebab ingat hari kelahiran aku , for sure hari ini sangat bermakna untuk aku . Tapi aku tak berharap maxis jadi orang yang first wish aku . Aku harapkan orang lain yang aku rasa langsung takkan ingat , sebab aku tak sepenting dulu dalam hidup dia sekarang ni . But its okay . Aku dah belajar lupakan walaupun sakit , ya as you know nak move on bukan senang macam kunyah makanan . Aha . Semua tuu memerlukan kesabaran serta istiqamah . Mana taknya sejak aku dah tak macam dulu dengan dia , setiap yang aku nampak mesti berkait dengan dia , dan setiap apa yang aku buat mesti ingat dia , sampai sahabat aku sendiri kata aku dah tak betul . Yelaa , tiba tiba gelak , lepastu sedih , lepastu marah , tak ke gila ? Hahaha . Sebenarnya flash back memories yang buat aku jadi macam ni . Tengah sibuk buat kerja tetiba ja terbayang , gila payah kot nak lupa . Bak kata Mine takyah yang bercinta yang suka pun nak lupakan susah . Hmm

Guess what ? Alhamdulillah sekarang aku dah mula move on , kalau dulu aku cepat emosi kalau bercerita pasal dia , sekarang aku bukan ja boleh cerita pasal dia , contact dengan dia pun boleh siap gelak lagi . Tapi aku kurangkan sebab takut perasaan ni lagi susah nak buang . Hati memang cepat berubah . Aku pun dah mula terima dia dengan orang lain . Aku tahu dia bukan jodoh aku , sebab kita tak selalunya dapat apa yang kita nak . Macam yang kita selalu dengar "lelaki yang baik untuk perempuan yang baik , bergitu jugak sebaliknya"

Sejak haritu aku memang sungguh sangat tutup pintu hati aku . Sampai orang nak berkawan pun aku layan macam nak taknak . Bukan apa , aku takut jadi benda yang sama . Mungkin aku belum cukup matang untuk benda yang merepek macam ni . Aku baru nak masuk 20 . Chill , awal lagi , banyak masa nak enjoy . Haha . Untuk pertama kali aku rasa sayang teramat sangat kat someone , sebelum ni dengan orang lain senang ja lupa . But for this time , i think I'm gonna need so much time to cure this scars . Maybe ?

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com