Flash back birthday

Hai hai hai , Assalamualaikum readers ! Harini tetiba rasa macam nak throwback last year birthday . Sebab ? Hmm , sebab aku rasa birthday aku tahun lepas paling aku ingat sampai bila bila . Pada tanggal 28 Ogos 2013 tepat jam 12 pagi aku dapat call daripada Julie , Nony dengan Dira *classmate aku* patutnya aku call diorang , tapi dah terbalik , diorang bukan setakat call untuk wish birthday ja siap nyanyi lagi , ya ALLAH tersentuh hati aku malam tuu rasa nak nangis ja . Paling aku hargai usaha diorang tuu . Isk isk 😂

Okay , next pada siang hari aku chat dengan someone special ni dan dia dah lama tahu birthday aku so tengah hari tuu dia BBM aku suruh keluar kejap , aku ni malas nak keluar tapi sebab dia kata urgent aku pun keluarlah dan ? Jeng jeng jeng , tahu tak dia bagi apa ? Secret Recipe cake !! Oh my favorite ever , paling aku terkejut dia bagi 2 slice and burger too . Dia macam tahu aku lapar . Hee . Thanks Mr. Chocolate really love it so much . Punya sayang nak makan cake tuu sebab takut habis . Hahaha , Wany Wany !

Sebenarnya ada satu lagi moment yang aku rasa sampai mati pun aku ingat . Pada tarikh 27 Ogos 2014 sehari sebelum birthday aku , aku lepak rumah classmate merangkap sahabat aku lepas habis kelas sebab ada assignment nak siapkan , aku pelik sebab Dayah dengan Tiha kata diorang nak pegi kedai , tapi aku pelik sebab selalunya kitorang akan pegi berempat , takpun salah sorang mesti ajak , ni tidak bila diorang lama sangat tak sampai baru aku tanya , rupanya Syha cakap diorang pegi kedai . Okay aku tak suspek apa apa pun , mana taknya kalau diorang buat mcm tuu esok ada lah suspek sikit . Sembang punya sembang dengan Syha tiba2 ada orang nyanyi lagu birthday sambil bawak kek , aku pelik jugak mulanya , birthday sapa ni . At the end diorang sebut nama aku , dengan muka terkejut aku tanya birthday siapa ni ? Sebab housemate si Syha ni pun nama Wanie jugak . Rupanya ? Diorang salah tarikh birthday aku . Hahaha , lepas tuu aku bantai lah gelak , kat profile fb kan ada birthday aku bukannya nak check kan dah malu , lepastu semua tuduh menuduh . Comel korang ni sebenarnya . Akhirnya diorang nak cover diorang cakaplah sebenarnya diorang nak celebrate birthday aku awal sehari . Tak kesah lah sayang , ni first time sahabat aku buat surprise macam ni , aku hargai sesangat walaupun salah tarikh . Sayang korang sampai bila bila . Aku rasa ada baiknya diorang sambut awal sehari sebab esoknya all classes cancelled lepastu hujan sampai ke petang

Tahun ni aku rasa there's no more surprise like last year , sebab tengah praktikal kan , mana ada masa nak jumpa diorang , semua duduk jauh , aku dengan Mr. Chocolate pun dah jarang contact , sahabat kat poli pun praktikal tempat masing masing , tapi Alhamdulillah aku masih dikurniakan MSM dan sahabat aku yang lain dekat sini aku cuma perlukan diorang setia dengan aku ja . Lagipun sejak hati aku ni hancur aku takda feel nak ceria macam dulu . Haha okay abaikan aku mengarut tu

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com