Awek Chuck Taylor

Hi . Assalamualaikum ! Harini aku nak kongsi satu novel yang bagi aku sangat best . Senang cerita 9/10 rate yang aku nak bagi . Novel ni bertajuk Awek Chuck Taylor . Sebenarnya aku beli novel ni sebab cover dia lawa gila dan sebab aku memang suka pakai sneakers Chuck Taylor . Jadi tanpa pikir dua kali aku terus beli . Nak dijadikan cerita aku ikut family aku jalan2 dekat Melaka , dah alang2 dekat sana aku suruh abah hantar aku jumpa my dear KakLong . Dia praktikal kat MPH , jadi disebabkan dia lah aku beli buku tuu jugak

Serius supper awesome , aku recommend buku ni kat korang sebab dia bukan macam novel yang biasa kita baca , cara penulisan sangat berbeza and the most touched is this novel is based on real life . Penulis dia Nami Cob Nobbler , aku baru je berjinak dengan karya dia ni . Sumpah best kot . Lagi2 bila aku tau yang novel ni pasal kisah hidup dia lagi aku rasa berminat nak baca . Ending dia epic sangat sampai menitik air mata aku

Aku sebenarnya suka novel ni sebab banyak persamaan aku dengan karakter dalam novel ni , dia macam gabungan Mira , Hafiz dan Nana bila digabungkan akan jadilah "Wany" hahaha . Yang ni serius aku tak tipu . Tak sabar nak tunggu keluar tv pulak . Hee ✌️

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com