Risaunya dengan Mirul

Assalamualaikum bloggers . Hmm , sebenarnya takde mood lah nak story harini . Aku risaukan pasal Mirul nih . Tiba-tiba dia BBM aku nak mintak tolong . Pelik jugak sebab dia nampak okay je . Rupanya dia mintak aku tolong deactivekan akaun Facebook dia . Aku bukan tak nak tolong tapi aku nak tahu apa punca & sebab dia jadi macam nih . Bila aku tanya je , dia kata dia busy . Hmm . Aku tak tahu nak cakap apa dah . Makin hari dia makin pelik , makkin jauh dari aku . Aku tahu ada sesuatu yang dia sorokkan dari aku . Yang aku tahu dia sayangkan Teha lagi . Serius ! aku pelik dengan Mirul nih , dia bukan main sayang seorang perempuan tuu sampai sanggup bagi segala yang perempuan tuu nak , apa kurangnya dia , sampai selalu ditinggalkan macam tuu . Dalam banyak2 orang yang aku kenal dia je yang betul2 serius dalam setiap hubungan . Kalau diikutkan aku , nak je aku basuh bekas2 awek dia , tapi bila difikirkan balik , aku nih siapa nak buat dorang macam tuu . Aku nih kawan baik dia je . Takpe Mirul , maybe ALLAH dah tetapkan jodoh kau dengan orang lain , tapi aku doakan kau akan back together dengan dia . Mungkin masa nih , masa kau susah , mana tahu nanti aku susah . Aku tolong mana yang mampu je . Yang selebihnya ALLAH je yang boleh tolong kau . Cuma satu je Mirul , tolonglah jangan pendam semua yang kau rasa . Aku tak sanggup nak tengok kawan baik aku sedih macam nih , aku nak Mirul yang lama , yang selalu kacau aku , usik aku , kenakan aku , yang penting Mirul yang selalu gelak dengan aku . Aku rindu kau yang lama weyh . Tolonglah aku sanggup buat apa je janji kau kembali macam dulu . Okay aku faham mungkin kau nak ruang untuk tenangkan diri . Takpe , aku tak nak kacau kau , tapi bila kau rasa tenang , dah okay , kau carilah aku balik kay . Aku sentiasa ada untuk kau , anytime . Ana Uhibuki Fillah AMIRUL IZWAN <3

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com