Alahai --"

Assalamualaikum , Hai bloggers !! Ehem2 , harini aku happy gila tak tahu kenapa . Semua tegur aku , cakap aku pelik harini . HAHA , maybe sebab somethings tuu kot . Aku sebenarnya dalam dilema nih , nak balik kamsis ke tak nak eh harini . Rasa macam tak nak balik je . Bosan lah kat kamsis tu . Dah lah roomate takde  . Nanti tidur sengsorang , lepas tuu dengar bunyi pelik . Haihh . Buku dah lah tak sentuh langsung , padahal start kelas nanti ada test . Sakit otak macam nih . Kak Long , dah 3 hari kat rumah opah nih dengan aku , makan kenyang je . Lepas tuu pukul 3 , 4 pagi tak tidur lagi . Yelah asyik online memanjang . Kak Long suka lahh sebab dia dah ada blog , ceh ! HAHA . Meh laa follow blog Kak Long aku senget nih . *jangan marah nah Kak Long iloveyou*

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com