Rindu :)

Hye followers !! Assalamualaikum . Hee . Harini nak story pasal orang yang aku sayang & rindu . hihi . 

Firstly mood happy sikit sebab kak long kita datang rumah kita . hihi . Dia saja nak singgah2 rumah opah nii , so takda lah boring sangat kan . Tapi kesian kat dia sampai kat Medan Gopeng pukul 2 petang tadi , tapi aku lambat pulak amik dia dekat situ , almaklumlah makngah dengan maksu ada hal sikit seba tuu amik kak long lambat sikit . Kesian kak long 2 jam dia tunggu baru aku sampai . hihi . Sorry kak long tak sengaja pon . So bila kak long dah sampai sini , misi yang kedua ialah nak webcam dengan kak chik pulak , rindu sangat2 dengan adik aku sorang ni . Akhirnya misi aku berjaya , dapat jugak tengok muka dia , even dalam gelap , dah tuu malu2 konon , kunyah kang , hihi . Rindunya kat kak chik , dia lah yang selalu sakat aku kat kamsis tuu , yang selalu buat aku gelak , takut , yang penting aku happy sangat dapat kawan macam kau kak chik , BEST FRIEND FOREVER OKAY :')

Second ! Aku dah mula rindu dekat mak . Kejap je dapat jumpa mak . Mak balik Klang maghrib tadi , mula2 okay lagi , lepas aku cium tangan mak , tiba2 mak tarik tangan aku , cium aku , Ya ALLAH , kuatnya rasa rindu dekat mak . Mak mesti dah sampai rumah kan . hmp . Mak , akak rindu mak sangat2 , rasa macam nak mak selalu dekat dengan akak . Jujur ! Air mata akak mengalir sekarang ni , anak mak yang degil ni dah berubah mak , dulunya keras hati , sekarang mudah mengalirkan air mata , lagi2 bila duduk sorang2 , bermacam2 yang terfikir kat dalam fikiran ni. Macam2 masalah melanda akak mak . Kalau kat rumah , asal kita makan sama2 je mesti akak cerita masalah dekat mak kan ? tapi sekarang mak jauh , tak dapat makan sama2 , kongsi masalah sama2 . Tapi akak mohon ALLAH lindungi keluarga kita . Akak akan  lindungi keluarga kita , takkan siapa pon dapat usik keluarga kita . Apa2 pun mak 


ANA UHIBUKA FILLAH UMI ! AKAK SAYANG MAK SANGAT2 , TILL JANNAH , AMIN , AMIN , YA RABBAL ALAMIN

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com