SAHABAT [SAH]

Assalamualaikum readers , dalam mood tengah baik nih aku nak story sikit tentang KAWAN BAIK aku , dorang tersangatlah OHSEMM . Firstly mesti korang tertanya2 apa maksud [SAH] tuu kan ? haa , saja nak bagi korang tertanya-tanya , SAH tuu maksudnya *SEHINGGA AKHIR HAYAT* 

Untuk makluman korang , kawan BAIK atau kawan RAPAT tak sama aow . Tapi SAHABAT merangkumi kedua-duanya . Korang mesti lah tahu orang yang first aku nak story mesti lah pasal MIRUL , dia orang yang selalu besama2 aku tak kiralah time susah mahupun senang . Dia nih boleh dikira macam abang aku dah , aku pun anggap dia macam keluarga aku sendiri . Mana tak nya , dulu time sekolah tiap-tiap petang aku jogging dengan dia , tapi tak berdua ehh . Cuma kadang-kadang je . Hmp , rindunya time tuu . Last aku jumpa dia 25 Januari yang lepas . Tuu pun nasib baik Ema ajak lepak , kalau tak memang tak jumpa dia lah jawabnya , Malam tuu dia sanggup temankan aku beli barang . Hihi . Thanks Mirul sebab sudi jadi kawan aku , aku rindu nak gaduh dengan kau . Tunggu aku cuti sem nanti kita jumpa ehh ATOK !! hee . 


Next is my dearest bestie , a.k.a. MSM *Member Sampai Mampos* Dorang nih ada 10 orang , termasuk aku . Aku ingat lagi , aku mula rapat dengan dorang start hujung tahun 2010 , last week Form 4 , time tuu aku ada masalah sikit dengan seseorang , then dorang datang backup aku & dorang ajak aku join dengan dorang . Sejak tuu sampai sekarang , doranglah kawan baik aku till JANNAH

Shamine
Mine nih suka sakat aku , tapi aku pon suka sakat dia balik . HAHA . Ya ALLAH , rindunya bila aku tengok gambar Mine nih , rindu dekat dia tak terucap . 2 bulan dah tak jumpa dia , last jumpa harituu sebelum aku masuk Poli . Demi ALLAH , aku tak
nak kehilangan dia :')

Fatimah 
Dia nih lagi aku sayang aow , Hihi . Nak tahu tak ? dulu aku benci gila dengan Ema nih , sebab dia kawan dengan budak-budak pandai . Yelah , satu kelas dengan aku tapi langsung tak bertegur dengan aku . Tapi tuu DULU . Sekarang aku kenal dia macam mana . HAHA , lawak kan sebab sekarang kitorang MSM , tuu lah kuasa ALLAH SUBAHANAHU WATA'ALA . Bila teringat haritu first time dalam sejarah dia berani datang rumah aku tengah2 malam sebab nak luahkan something . Bila ingat balik lawak jugak Ema nih , tapi tuu lah kenangan manis aku dengan dia , yang sampai bila2 pon aku takkan lupa :')

Shasha
Yang nih Diva eh . HAHA , taklah gurau je Sha . Dia jugak merangkap MSM yang aku teramat sayang . Dia nih jenis lembut tahap kapas tau . HAHA , sebab tuu aku suka jadi kawan dia nih . Susah sangat nak tengok dia marah . Sebab tuu aku susah nak marah atau sakit hati dengan dia :')

Hawa
okay , nih PA kepada Diva yang kat atas tuu . Hee . Serius aku sayang sangat-sangat kat Awok , dia nih memang banyak sangat persamaan dengan aku . Dia kalau masuk air , pecah lah perut korang gelak . HAHA . Awok nih satu je yang aku respect , attitude dia . Dia jenis yang open habis , kalau dia nak marah dia marah , takde nak cover . Aku kalau bab-bab gaduh tak cari lain dah , dia je yang aku cari . Dia pon kalau bab-bab gaduh aku lah dia cari . hehe :')

Ada lagi 5 orang MSM kan ? haa , dorang aku tak dapat nak kesan , sebab semuanya dah bawak haluan masing-masing tapi . Aku tak pernah lupakan dorang . Nanti aku sambung cerita pasal korang ea . iloveyou ASNA , SYIMAH , EDA , MERAN & FAZ . 



Uhibbuki fillah hatta fil jannah abadan abada ♥  saya sayang awk kerana Allah hngga ke syurga selama-lamanya



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com