Jamuan Perpisahan

Semalam punya cerita , kami kena buat satu event untuk subject Soft Skills . So lepas buat perbincangan semua setuju nak buat Jamuan Perpisahan sebelum Latihan Industri (LI). Yelaa , sem depan kami semua LI mesti tak jumpa lagi sampai sem 5 so inilah gelagat kami semalam 



Semalam punya cerita . Berbaju koperat Diploma Kewangan dan Perbankkan (DKB) . Photo by Canon . Haa . Rasa comel bila pakai baju koperat ni aku sendiri pun tak tahu kenapa . HAHA . Ehh , nampak tak nombor 8 kat tudung tuu ? Haa . itu nombor bertuah aku . Hee , saja nak bagitahu . Lalalala ~


Megala dapat hadiah daripada aku . Besar kan hadiah tuu ? Hee . Dalam tuu ada bantal je . HAHA . Hadiah aku paling besar . Segannya !!



 Yeaayyy ! Masa cabut undi lepas Megala dapat hadiah aku tuu , aku dapat hadiah daripada Izzaty . Hee . Thanks kawan !


Okay kenalkan ini KEMBAR aku . Aku suka panggil dia Teah . HAHA . Dekat poli ni aku sentiasa berkepit dengan dia je . Pergi kelas sama-sama , group ke semua sama-sama . That why I LOVE her so much <3



Mereka ni pun orang-orang yang rapat dengan aku dekat poli ni selain Teah . Sentiasa bersama





Ini semua classmate aku yang aku sayang gila . Walaupun tak cukup seorang tapi kami happening sangat . Aku bakal rindu korang semua sem depan . In sha ALLAH kalau umur panjang sem 5 kita jumpa lagi ya kawan-kawan . You'll are my soul , my heartbeat , my everything

I LOVE YOU ALL SO MUCH <3

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com