Raya 2013

Raya kali pertama sebagai pelajar. Macam-macam dugaan yang ditempuh. Cuti kerajaan bagi seminggu je, mestilah tak cukup. Tapi raya tetap raya kan? Yang tak meriahnya raya kali ini adik aku yang perempuan tuu takda, dia balik raya kat rumah opah dekat Chemor tuu. Alahai, sunyi sangat rumah ni tanpa kau Ifah. Tak cukup kuota tahu! HAHA

Raya tahun ni sunyi sangat sebab tak dapat nak jumpa MSM , lagi-lagi Mine, rindunya subahanallah Allah sahaja yang tahu. Tapi alhamdulillah aku sempat juga jumpa Shasha, Ema dengan kembar aku yang gedik tuu, si Amirul. Hawa si diva pon tak sempat nak jumpa. Hmm, mungkin takda rezeki. Nanti aku cuti kita jumpa ya sayang . Uhibbuki fillah!!


Dipagi raya rembat Nikon abah sebentar . Masa ni takda orang kat rumah so its were mine. HAHA



 Bukan selalu dapat peluk cium abah. Rindu masa ni. Time raya ni dapat, kalau hari lain memang susahlah. Nanti abah kata aku ni buang tebiat pulak. Hee  Abah!! ILOVEYOUSOMUCH <3




Kalau dekat poli aku mesti rindu saat bersama dengan mak. Dekat rumah mak lah yang jadi pendengar setia masalah aku, selalu membebel, aku tahu mak buat semua tuu sebab sayang kat aku, kan mak kan? Mak !! ILOVEYOUMORE <3



Aku paling suka gambar ni, serius sweet sangat. Moga hubungan mak dan abah akan kekal sampai bila-bila



Gambar ini masa beraya dekat rumah Opah Wa dekat Ipoh . Them is my soul. Cik Ana dengan maksu dah nampak macam sebaya dengan aku. Jiwa muda diorang ni. Hihi

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved sikedingwanylee.blogspot.com